W naszym Biurze Rachunkowym wprowadzamy kilka zmian organizacyjnych, mających na celu usprawnienie naszej pracy oraz obniżenie kosztów.

Zmiany potrwają do połowy września.

Jedną ze zmian jest aktualizacja podpisów elektronicznych.
W dniu dzisiejszym Gosia, Paulina oraz Sabina wyślą wszystkim naszym Klientom wypełnione druki UPL-1 oraz PEL (pełnomocnictwa na Gosię Sikorę do wysyłania deklaracji do Urzędu Skarbowego oraz ZUS).

Mam pilną prośbę, żeby te pełnomocnictwa wydrukować, podpisać i wysłać listem poleconym do swojego Urzędu Skarbowego i do ZUS (najlepiej w dniu dzisiejszym lub najpóźniej jutro), a zdjęcie lub skan potwierdzenia nadania pisma poleconego do ZUS i US na Poczcie przesłać nam w odpowiedzi na maila. Bez tego nie będziemy mogli wysłać deklaracji!

Kolejnym dokumentem który prześlemy, a który również trzeba będzie wydrukować, podpisać i wysłać listem poleconym do ZUS i US będzie odwołanie starego pełnomocnictwa na pracownika Biura, któremu podpis za niedługo wygaśnie (Sabinę lub Paulinę).

Przy okazji, chcieliśmy też pochwalić się, iż nasz zespół księgowych powiększył się o jedną osobę – Martę (młodsza specjalista ds kadr i płac)

Powiązane Posty