Wiem, że już pisaliśmy o tym, ale nie zaszkodzi przypomnieć.

Proszę pamiętać żeby:

  1. Zachować bezpieczną odległość od rozmówcy (1-1,5 metra).
  2. Promować w miarę możliwości kontakt z klientami za pomocą urządzeń teleinformatycznych.
  3. Promować dokonywanie płatności bezgotówkowych.
  4. Promować regularne i dokładne mycie rąk wodą z mydłem lub ich dezynfekcję środkiem na bazie alkoholu (min. 60%).
  5. Upewnić się, że pracownicy oraz klienci mają dostęp do miejsc, w których mogą myć ręce mydłem i wodą.
  6. Umieścić dozowniki z mydłem lub innym płynem odkażającym
    w widocznych miejscach i upewnić się, że dozowniki te są regularnie
    napełniane.
  7. Wywiesić w widocznym miejscu informacje, jak skutecznie myć ręce.
  8. Upowszechniać wśród pracowników wiedzę z zakresu BHP.
  9. Zwrócić szczególną uwagę na rekomendacje, aby NIE dotykać dłońmi okolic twarzy zwłaszcza ust, nosa i oczu.
  10. Przestrzegać higieny kaszlu i oddychania. Podczas kaszlu
    i kichania należy zakryć usta i nos zgiętym łokciem lub chusteczką –
    jak najszybciej wyrzuć chusteczkę do zamkniętego kosza i umyć ręce,
    używając mydła i wody lub zdezynfekować je środkami na bazie alkoholu
    (min. 60%).
  11. Nie obawiać się zwracać uwagi współpracownikowi i klientom, aby nie kasłał i nie kichał w naszym kierunku.
  12. Zapewnić, aby pomieszczenia były czyste i higieniczne:
  • powierzchnie dotykowe takie jak: biurka, stoły, klamki,
    włączniki światła, poręcze i inne przedmioty (np. telefony, klawiatury,
    terminale płatnicze), a także wyposażenia magazynów oraz urządzenia do
    przemieszczania wewnętrznego towarów muszą być regularnie wycierane
    środkiem dezynfekującym lub przecierane wodą z detergentem;
  • wszystkie obszary często używane, takie jak toalety,
    pomieszczenia wspólne, powinny być regularnie i starannie sprzątane z
    użyciem wody z detergentem.

Powiązane Posty