fbpx

Cennik

 

    W celu dokonania wyceny usług dla Twojej Firmy, potrzebujemy następujące dane:

    Numer telefonu

    Numer NIP

    Przedmiot działalności

    Rodzaj księgowości

    Podatnik VAT

    Czy występują transakcje wewnątrzwspólnotowego nabycia lub wewnątrzwspólnotowej dostawy towarów

    Czy występują transakcje importu towarów

    Czy występują transakcje importu usług

    Ilość dokumentów księgowych w ciągu miesiąca

    Czas (w minutach) przeznaczony na konsultacje księgowe

    Dostarczanie dokumentów

    Obsługa kontroli z US lub ZUS

    Obsługa kadrowa - ilość pracowników i osób zatrudnionych na umowie zlecenie

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (imie nazwisko, numer telefonu)

     

    Z uwagi na duży wzrost zakażeń COVID-19 oraz zagrożenie epidemiczne od 29.03.2021 r. do odwołania nasze Biuro pracuje zdalnie.

    Bardzo prosimy o przekazywanie dokumentów za pomocą księgowości internetowej (kliknij na link) bądź skany przesyłać mailem.

    Dokumenty można też przesłać pocztą lub kurierem bądź można zostawić w naszej skrzynce listowej przy ulicy Baczyńskiego. W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt z pracownikami Biura.

    Dokumenty przekazane pocztą, kurierem bądź wrzucone do skrzynki odbierane będą po 3 dniach.

    Pytania, rozmowy – prosimy o kontakt telefoniczny do Biura lub videorozmowę.

    Prosimy o wyrozumiałość i dziękujemy za zrozumienie